sobota, 25 maja 2013

Parę faktów o mnie i rzeczy, które mnie irytują ..

Fakty o mnie : 

1. Strasznie nie cierpię pająków .. :c
2. Jako jedyna z klasy potrafię rozmawiać z 2 kolegami ? :D
3. Lubię luźne ciuchy :3
4. Jestem realistką.
5. Lubię pocieszać ludzi z złą samooceną.
6. Nie ubieram się tak strasznie wystrojona do szkoły.. 
7. Gdy byłam mała zamiast mówić ,,kocham cię'' to mówiłam ,, Kokam cię '' : D
8. Na pocieszenie potrafię słuchać nawet piosenek 1D .
9. Próbuje zawsze być tolerancyjna, ale mi to zawsze nie wychodzi.
10. Zawsze śpiewam, gdy nie ma nikogo w domu ^^

Rzeczy, które mnie irytują :

1. Gdy ktoś się cały czas na mnie patrzy, a ja myślę, że mam coś na twarzy .. O.o
2. Gdy ktoś uważa się za takiego lepszego. 
3. Jak chłopak wie, że sie podoba dziewczynie, ale specjalnie ją odrzuca ;_;
4. Gdy ktoś mlaska -.-
5. Osoby, które np. mnie nie znają, ale już oceniają .
6. Gdy pada deszcz.
7. Jak jest burza. 
8. Jak pada śnieg -,-
9. gdy ktoś specjalnie zabiera mi mój cenny czas.
10. Osób, które nie szanują innych.


 No to widzicie już tyle w tym poście. Do zobaczenia. 

Pytajcie : http://ask.fm/zelus07

1 komentarz:

  1. Wspaniała notatka ;) Bardzo ciekawa i wciągająca, mam nadzieje, że będzie więcej takich ;)

    OdpowiedzUsuń