sobota, 25 maja 2013

Muzyka c:

Hej ..
W tym poście chcę wam powiedzieć co dla mnie tak w  ogóle znaczy muzyka ..

Sto pytań czym jest dla mnie muzyka, ja tym oddycham, to mój sposób życia, muzyka, która jest częścią mego życia, tylko w niej mogę znaleźć mojego towarzysza, moja cisza i mój spokój wewnętrzny, muzyka to mój przyjaciel najlepszy, właśnie dzięki niej świat staje się piękny, to ona uczy mnie jak omijać zakręty, zajęty tym, co sprawia mi przyjemność, ona razem ze mną stanowi jedność, jest wstęgą, która oznacza zwycięstwo, pomaga stawić czoła życiowym przekrętom, zaciera przeszłości i rozjaśnia ciemność, muzyka jest dla mnie dobrą przepowiednią, skarbnicą bezcenną, niosącą ukojenie, dająca wypoczynek i ukojenie, lepszym spojrzeniem na codzienne zagrożenie, marzeniem, które znalazło spełnienie, miejscem, w którym mam swoje korzenie, przeznaczeniem, które ma swoje znaczenie.


Muzyka to mój drugi świat . Muzyka jest moim sposobem na życie, nie wyobrażam sobie życia bez niej . Zawsze mi towarzyszy w smutku jak i w radości. Po prostu muzyka to moje całe życie : )

To na tyle w tym poście . .. Do zobaczenia i miłego wieczoru :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz