poniedziałek, 27 maja 2013

Komunia :c

Hej .. 
Dzisiaj chcę wam opisać moją niedzielę .. 
A więc tak .. W niedzielę wraz z moją rodzinką pojechaliśmy do mojej cioci, której syn miał komunię.
No musieliśmy pojechać tam już o 8:50 . moi rodzice z braćmi pojechali do kościoła a ja zostałam i pomagałam. Cała imprezka trwała do 15:50. Potem już my pojechaliśmy. Los chciał, że u mojej cioci zginęły mi moje słuchawki.. Forever Alone :c
Ciocia powiedziała, że jak się znajdą to mi je przywiozą. Ale wątpię, żeby się znalazły. Całą drogę do domu nudziłam się i patrzyłam tylko w okno.. Do domu jak wróciłam skończyłam moją pracę z plastyki o skansenie. Jak mi się zachce to wam ją wstawię, ale wątpię. no zjadłam sobie 2 litrowe lody w pudełku. xD 
No to tak mi minęła moja nudna niedziela c: 

A więc sądzę, że się nie znudzicie moim blogiem i będziecie na bierząco. No to na tyle :* Paa ...

3 komentarze: