poniedziałek, 27 maja 2013

Poniedziałek i zły humor :c

No hej ..
Dzisiaj mam zamiar wam opowiedzieć co się dzisiaj wgl stało. 
Rano byłam zadowolona, bo szłam się spotkać z przyjaciółkami, a miałyśmy taki plan, że do takiej jednej przylepy powiemy to :

No i ja jej to powiedziałam i wgl, a ona do mnie potem na informatyce pisze na fejsie: Ej a ty się na mnie obraziłaś, że cały czas gadałaś żebym się odpierdoliła ?

No i zaczęłyśmy się kłócić chociaż, że ona zawsze na mnie gadała za plecami. Ta Przylepa do mnie jakieś kurwa ,, Przepraszam " w igl . I sie pokłóciłyśmy mam nadzieję, że szybko się nie pogodzimy, bo ona mnie już wkurza. Więc ja nie wiem co mam teraz zrobić.. 

Prawda szczera :c 

Do następnego postu.. Pa : *

1 komentarz:

  1. Też mam jedną taką przylepę. ;p i chyba też jej tak powiem xd. świetny post ;*

    OdpowiedzUsuń