niedziela, 21 lipca 2013

Weekend ;D

Hej dzisiaj szybko post o sobotce i niedzieli co jest teraz xd

Sobota czyli wczoraj xD

Pomagałam mamie robić torta na roczek dwóch małych łobuziar.. 

Akurat to było dla znajomej więc mogłam coś pomóc ;D

Macie tu foto :

,, Roczek Lenki i Zosi "

Prawda, że ładnie no nie ?

Ja pomagałam ubijać śmietanę, wylizywać miski i kładłam na torta pszczółki, kwiatki, jeżyki, klauny i takie kulki.. 
Najlepsze w robieniu torta był ten niebieski pisak wzięłam sobie trochę go do buzi i momentalnie miałam niebieski język i zęby XDD

Potem pojechaliśmy odwieźć mojej mamy brata do domu, a następnie pojechaliśmy na Plażę Kownatki do mojego wujka. Miał występować Masters ale to o 21 a nie mogłam tak długo siedzieć, bo mama miała oddać torta do Emilii.. 

Mama powiedziała, że pojedziemy sobie na Weekend'a na Kownatki jak będzie grał.. ;__; 

Mam nową czapkę skate, ale wam nie pokażę zdjęcia bo mi się tel rozładował XD
W następnym poście wam dodam.

Dzisiaj niedziela wstałam o 11:00 nie wiem czemu, ale jakoś mi się chciało spać, bo dzień wcześniej byłam u Emilii do 24 :D

No to na dzisiaj to tyle o moim weekendzie :D

~Megg ♥

http://ask.fm/zelus07 <--- Pytajcie, lajkujcie <33 
Podajcie linki swoich ask'ów w komentarzach :*

~Paa ♥





10 komentarzy:

  1. Super post !
    Obserwuje i liczę na to samo :)
    Wpadnij klauudia-klauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny :)

    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powie mojej mamusi, że tak chwalicie tego torta XDD

      Usuń
  3. świetny ten tort ;)
    kurvamacc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominuję Cię do LBA . odpowiadasz na pytania (pytania u mnie) Nominuję Cię do LBA . odpowiadasz na pytania (pytania u mnie) http://mal-blogg.blogspot.com/ następnie nominujesz kolejne 11 osób pisząc na blogu kogo .. informujesz je o tym i tak samo kolejni :) No to do zabawy! + fajny nagłówek :d

    OdpowiedzUsuń
  5. tort wygląda apetycznie ;d obserwuję.
    zapraszam do mnie aleksa-aleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, bo moja mama robiła *__*

      Również zaobserwuję ; )

      Usuń