piątek, 26 lipca 2013

Długa nieobecność..

Hej.. 

Na samym początku pragnę was przeprosić gdyż 5 dni nie dodawałam postów na blog+a i nie mieliście co czytać..Bardzo przepraszam :*

Dzisiaj wam napisze co się stało, że nie wchodziłam.. 

1.Nie miałam czasu bo codziennie byłam w Olsztynku u przyjaciółek no bo co tu robić..

2.Często grałam w piłkę nożną na  orliku..

3. Pomagam aktualnie mamie w każdej domowej pracy, bo była w Olsztynie na wyrywaniu korzeni coś się jej z zatokami stało i ma 10 szwów i dlatego muszę jej pomagać bo się schylać nie może ;c 

I w ogóle przygotowania są do jutrzejsze urodzinowej imprezy siostrzenicy ;D

to tyle paa  ♥






3 komentarze:

  1. życzymy mamie szybkiego powrotu do zdrowia :)
    Super post ;)
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.. Też mam nadzieję, że szybko wyzdrowieje..

      Usuń