sobota, 13 lipca 2013

Pytania-odpowiedzi ;D

Hej. 
Dzisiaj w poście tak krótko, bo zaraz idę ;D

Dzisiaj się źle czuję boli mnie strasznie głowa, ale znalazłam czas, aby coś wam dodać abyście się nie nudzili.. 

Podam wam tutaj dwa pomysły.. 

1.Miałam taki pomysł, żebyście pozadawali mi w komentarzach pytania, żeby lepiej mnie poznać, a ja w następnym poście na nie podpowiadam ; )
No nie wiem co byście mogli jeszcze robić..

2.W komentarzach możecie także podać pomysły do następnego postu.
Dobry pomysł ? Ja myślę, że tak, ale nie wiem jak ty ; )


Mam nadzieję, że zadacie mi jakieś ciekawe pytania, a także podacie pomysły na posty. Na pewno z nich skorzystam ; *

To na tyle.. 

~Megg :*

~Paa ♥




19 komentarzy:

  1. Jak masz na imię?
    Masz zwierzątka?
    Ulubiony smak lodów?
    Masz rodzeństwo?
    Największe twoje marzenie?
    To te pytania.^^

    +Obserwujemy?
    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś zostawiła po sobie ślad w postaci komentarza :
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście rowniez sie dolaczam .
    dzieki wielkie ;))
    świetnie tu

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwujemy?

    latoyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jak się stało, że intersujesz się piłką nożną ?:D
    obserwuję!
    zacznijzdrowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog też mam taki sam post u siebie na blogu
    Obserwujemy?

    photo-andyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajny blog, choć widzę, że nadal się "rozkręca". :)
    Co do pytań, to już zostały zadane, a ja nie mam pomysłów - totalny brak weny. xd
    Taki post może być ciekawy. ;)

    http://elliemaries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pytania:
    dlaczego założyłaś bloga ?
    jaki jest twój ulubiony kolor ?
    wolisz vansy czy converse ?
    jaki jest twój ulubiony film ?

    Fajny blog Obserwuje :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakbyś znalazła chwilkę to zapraszam do mnie, jestem co prawda jeszcze bardzo początkująca, ale byłabym bardzo szczęśliwa gdybyś znalazła minutkę na odwiedziny i może komentarz? Proponuję też wspólną obserwację ;)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    http://oczami-wery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne masz te pomysły !!
    zapraszam do siebie :
    http://livethedream-zk.blogspot.com/
    co powiesz na obserwacje?
    jak cos to napisz u mnie :>
    a tu pytanie:
    ''Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?''
    (W JAKIM KRAJU, MIEŚCIE)

    OdpowiedzUsuń
  10. co skłoniło Cię do założenia bloga ?
    Największe marzenie?
    Twoje wady i zalety?
    Wolałabyś mieszkać w mieście?
    Masz rodzeństwo?


    myślę, że wystarczy ;))


    w wolnym czasie zapraszam do mnie: http://neversaynever678.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję ;)

    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń