poniedziałek, 15 lipca 2013

Pytania-odpowiedzi (2)

Hej.
Tak jak wam wcześniej pisałam mieliście zadawać mi pytania na, które odpowiem..

Kilka osób mi zadało pytania..

Pytanie od Dominiki S.

jak się stało, że intersujesz się piłką nożną ?:D

Interesuję się piłką nożna nie dlatego, że grają tam ładni piłkarze, ale dlatego, że to 

piękny sport.Dziękuję mojemu bratu, który mi pokazał mi, co to jest piłka nożna. Miłość i wieczność jednemu klubowi, a przede wszystkim pokazał mi jak bardzo ważny dla niego jest ten sport ♥

Na początku grałam na podwórku tylko i nie myślałam o tym, żeby kiedyś grać w jakimś klubie, a jednak. Pod koniec 3 klasy dostałam się do klasy sportowej i tam już na poważnie rozpoczęła się moja gra w piłkę nożną. Zaczęłam trenować w klubie i teraz piłka nożną jest moją pasją, moim życiem . Trochę się rozpisałam xD


Pytania od Wanka Wana : 

Jak masz na imię?
Nazywam się Magda xd
Masz zwierzątka?

Mam jedno zwierzę - psa ;D
Ulubiony smak lodów?

Waniliowe, orzechowe  xD
Masz rodzeństwo?

Mam nawet dwóch braci xd
Największe twoje marzenie?

Zostać piłkarką lub fotografem ;D


Pytania od Karoliny Pawlak : 

dlaczego założyłaś bloga ?
Założyłam bloga, ponieważ lubię dzielić się z innymi moimi pomysłami i koleżankami mnie do tego namawiały ..
jaki jest twój ulubiony kolor ?
Moim ulubionym kolorem jest Niebieski *____*
wolisz vansy czy converse ?
Hmm.. Dla mnie to vansy i conversy są super, ale żeby jeden wybrać to nie wiem jak, bo lubię chodzić w krótkich butach, a także i w długich o.o
jaki jest twój ulubiony film ?
Moim ulubionym filmem jest ,, Trzy metry nad niebem " *__*

Pytanie od Zuzy Derus: 

''Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?''
w Polsce i w mieście Olsztynek, bo mam tam najwięcej wspomnień i przeżyć, że chciałabym tam mieszkać *>*

Pytania od Never say Never :


co skłoniło Cię do założenia bloga ?
Założyłam bloga, ponieważ lubię dzielić się z innymi moimi pomysłami i koleżankami mnie do tego namawiały .. odpowiedź z poprzedniego pytania ;D
Największe marzenie?
Zostać piłkarką lub fotografem i polecieć do Chorwacji albo na Jamajkę *__*
Twoje wady i zalety?
Zacznijmy od wad : 
Za łatwo ufam ludziom
Często zamykam się w sobie ;<
Zawsze kłócę się z braćmi co wkurza moją mamę no i tatę
Nie wiem co tam jeszcze z wad pewnie by sie znalazły jakieś ;D

Zalety :
Dużo sie śmieję
Mam ciekawe pomysły
Lubię spędzać czas z przyjaciółmi 

to tyle xd

Wolałabyś mieszkać w mieście?
W sumie to mogłabym mieszkać w mieście, ale tam jest dużo spalin i nie ma gdzie pojeździć na rolkach czy na desce albo nocować w namiotach.
Na wsi można jeździć kombajnem co ja często robię, nocować w namiotach.. Dużo jest atrakcji na wsi, ale mniej w mieście.. Może kiedyś zamieszkam w mieście, ale na pewno zawsze będę chciała odwiedzać wieś.. c:
Masz rodzeństwo?
No tak mam dwóch braci. 

no to wszystkie pytania, które dostałam..

Mam nadzieję, że odpowiedzi się wam będą podobać i będzie tutaj więcej obserwatorów.

Jeśli chcielibyście więcej pytań to piszcie je w komentarzach.

Jeszcze dzisiaj wstawię wam ZDJĘCIA KAMERKOWE XDDD

~Megg :*

~Paa ♥


3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe odpowiedzi. :)

    Jeśli masz ochotę na wzajemną obserwację to napisz u mnie. :>
    XOXO Karla
    karladreamsworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. rozpisałas się, ale ciekawie za to !

    OdpowiedzUsuń