sobota, 6 lipca 2013

Holiday ;3

Hej.
Jak wiecie mamy już WAKACJE !

Ja swoje wakacje spędzam super :3

Dzisiaj miałyśmy małą sesję zdjęciową z siostrami ;3

Bardzo brakuje mi spotkań z przyjaciółkami :c

Kąpałam się dzisiaj w basenie xD Cieplutka wooda ;D

No to co mam wam jeszcze tu napisać.. hmm..

A no tak postanowiłam z koleżanką, że zrobimy 

sobie razem Ombre i, że  przyjedzie do mnie na początku sierpnia *.*

Na pewno będą sesje . 




Ja z Domi :*


Sama ja ;D Wiem, wiem, że jestem w spodniach, ale dzisiaj rano nie było dość ciepło :3


A to jest już akurat w domu.. Mam nową koszulkę z napisę ,, Oj tam Oj tam "



Uśmiech : *



                   ~Megg :*

                     Pa :*

11 komentarzy:

  1. A u mnie woda w basenie się jeszcze grzeje ;d
    Pozdrawiam ;d

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 dni i będzie ciepła.. Mam nadzieję, że będziesz tu codziennie, będzie rewanż ode mnie ; ))

      Usuń
  2. u mnie w sklepie również byłą (prawdopodobnie jest) koszulka ,,oj tam oj tam'' zastanawiam się czy kupić :P
    Pozdrawiam i zapraszam: www.w-zwierciadle-sary.blogspot.com
    ORAZ
    www.w-nieswiadomosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam na twoim blogu będę codziennie, mam nadzieję, że ty na moim też .. Pozdrawiam : ))

      Usuń
  3. Ty w basenie a ja w morzu, u Ciebie ciepła woda u mnie lodowataaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja swój basen muszę dopiero wyciągnąć ;)

    Obserwuję.
    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne te zdjęcia ; DD A ja nie mam ani basenu ani morza blisko haha ; ))

    Obserwuję (jako 2.). Miło by mi było gdybyś też mnie zaobserwowała ; *
    muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostajesz nominowana do Liebster blog Award! Więcej info u mnie na blogu : http://by-nike.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń