piątek, 12 lipca 2013

Farbowanie ;D

Hej.. tak jak wam mówiłam wcześniej miałam kupić tą farbę.
Kupiłam i dzisiaj farbowałam te końcówki.

Wyszły dobrze. Porobiłam parę zdjęć, żeby wam je pokazać, niektóre są rozmazane i z braćmi lub coś takiego ale okeej ;D


Mistrz drugiego planu. 
Mój brat Michał ! :D





Ja, moja siostrzenica Julka i brat Konrad  ;D





Taki  se zamuł ja ;DD



Siostrzenica Julcia ;DD



I taka se samojebka hahaha ;DD



Za tydzień przyjeżdża do mnie Jesika, miała przyjechać jutro, ale jest zła pogoda ;c

To na tyle..

Paa ♥

~Megg ♥


7 komentarzy:

  1. Fajne te końcówki :) Szkoda że zdj niewyrazne :<
    ZAPRASZAM :
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i to bracia na zmiane robili zdjęcia :D

      Usuń
  2. Fajne ombre , ja również farbowałam włosy , ale całe =) .
    + Obserwujemy ? , jeśli tak napisz u mnie :
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ci ładnie :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jesteś ładna ! :)
    ładny blog! ;)

    OdpowiedzUsuń