poniedziałek, 1 lipca 2013

Dni Olsztynka ;3

Hej ;D
Dzisiaj wam opiszę dni Olsztynka, które wczoraj się skończyły ; )

Piątek 28.06 - Koncert Eneja o 20:30 *o* W Olsztynku byłam już o 15 ;D Szlajałyśmy się z Podlesią,Mrówą, Kari, Lamą, Zugą, Zebrą i wgl po straganach :D Zebra zawalił babie piłkę :D Fajnie było, a najlepiej jak grał Enej.. Skakałyśmy, tańczyłyśmy i śpiewałyśmy ;D Piątek był suuupeeer *,*

Sobota 29.06 - Znowu szalenie z dziewczynami ;D Nacia i Zuga występowały o 15:00 no to poszłam c'nie ;D Potem był Big Day a potem jakiś t rock and roll coś takiego :D Był taki facet stary zza granicy i tańczył do nas i śpiewał haha ;D Zebra z Danielem tańczyli do niego hahah ;D Fajerwerki potem były i dyskoteka ale ja nie zostałam ;x

Niedziela 30.06 - Było wszystko już na Skansenie.. Występowały dwa kabarety Jurki i Hrabi.. Bardziej mi się podobał kabaret Jurki, bo tylko ich do końca oglądałam.. Potem z Kari się troche szlajałyśmy..  Zapomniałyśmy gdzie wyjście było hahah ;D 
Odwalanie na ten weekend było świetne.. 

Weekendzik uważam za udany <33



          To na tyle paa ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz