poniedziałek, 3 czerwca 2013

I po długim weekendzie :c

Hej ♥
Od środy 29.05 zaczął się długi weekendzik. 
Weekend spędziłam bardzo miło z siostrami ciotecznymi :3
29.05 - Środaa.. Byle do środy :D Środa mmm cud, miód i orzeszki :3 Kłótnia o parapet, pięć lekcji.. Co by jeszcze chcieć? Niczego :3

Boże Ciało 30.05- wszyscy idą do kościoła tylko taka Magda siedzi w domu i śpi XD No wiecie jak to jest gdy się śpi do 12 a potem nie idzie na te Boże Ciało.. Niestety. XD

31.05 - Normalny dzień jak zwykle, ale jednak.. Koleżanka wraca ze szpitala c: Cieszyłam się bardzo, bo wreszcie ją zobaczyłam ^.^
Gry z siostrami w nogę, badmintona itd. 

01.05 - DZIEŃ DZIECKA najlepszy dzień dla nas no! Dostałam od rodziców duuuuuużą paczkę słodyczy, kasę od chrzestnego i MP4. Następnie był grill. No spoko było. XD

02.05 - Dowiedziałam się, że bracia jadą na wycieczkę. jestem MEGA szczęśliwa, bo nie ma ich do środy. Czuję się jak jedynaczka :D

Weekend minął szybko i śmiesznie.. Chcę powtórzyć ten weekend Tu i Teraz !

TO NA TYLE PAA ♥


2 komentarze:

  1. Hah ciekawie spędziłaś dni widzę, ciekawa notatka o tym co robiłaś ;) życzę dużo weny, będe wpadać ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nike dziękuję ci bardzo.. Mam nadzieję, że i cię wena złapie na twoim blogu i też będę tam wpadać :) :*

    OdpowiedzUsuń